ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY

Chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt? Możesz to zrobić, przesyłając nam w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówionych produktów oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów używania oraz powinien zostać odesłany w stanie niezmienionym i z oryginalnymi metkami. Koszty odesłania produktu ponosi Kupujący.

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKTY DO SKLEPU HAPPYDOGSHOP.PL

1. WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU

Pobierz i wypełnij formularz odstąpienia od umowy, a następnie włóż go do przesyłki. Na odstąpienie masz 14 dni od momentu odebrania zamówienia.

2. SPAKUJ PRODUKTY, KTÓRE CHCESZ ZWRÓCIĆ

Towar wraz z podpisanym formularzem spakuj do koperty lub pudełka i odeślij w terminie 14 dni, licząc od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Pamiętaj, by właściwie zabezpieczyć zwracane produkty na czas transportu.

3. NADAJ SWOJĄ PRZESYŁKĘ

Aby dokonać zwrotu zakupionego produktu od firmy Happy Dog, skorzystaj z wygodnej opcji generowania etykiety zwrotnej online. Wystarczy odwiedzić stronę inpost.pl, wprowadzić dane firmy Happy Dog (Aleksandra Kożuchowska, ul. Narutowicza 32/22, 90-135 Łódź), dodać paragon, wypełniony formularz zwrotu i zwracany produkt. Następnie umieść przygotowaną etykietę na paczce, opisz ją dodatkowo jako „zwrot”, a finalnie wyślij w dowolnym punkcie Inpost lub paczkomat Inpost. Proces ten zapewnia szybki i wygodny zwrot.

4. POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY

O zwrocie pieniędzy zostaniesz powiadomiony mailowo. Zajmuje to maksymalnie 14 dni od momentu poinformowania sklepu o odstąpieniu od umowy. Termin ten może ulec wydłużeniu do czasu otrzymania zwracanego produktu lub dostarczenia potwierdzenia jego nadania. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności, którą wybrałeś podczas składania zamówienia. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem ani wysłanych na koszt odbiorcy.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia produktu możesz złożyć reklamację.

Aby złożyć reklamację, prosimy pobrać i wypełnić formularz reklamacyjny. Wypełniony i podpisany formularz prześlij na adres mailowy: happydogstrona@gmail.com

Aby przyspieszyć reklamację, zalecamy dołączenie zdjęć dokumentujących wadę lub uszkodzenie.

Happy Dog Aleksandra Kożuchowska

Narutowicza 32/22,
90-135 Łódź

z dopiskiem „Reklamacja”.

Prosimy, aby reklamowany towar przekazywany do Happy Dog Aleksandra Kożuchowska był czysty (wyprany, umyty)”. W przypadku otrzymania zabrudzonego produktu, który z przyczyn higienicznych nie może zostać przekazany do naprawy, produkt zostanie odesłany do klienta, do wyczyszczenia, wyprania, zgodnie ze wskazówkami na karcie produktu lub wszywkami w produkcie.

Więcej informacji o zwrotach i reklamacjach można znaleźć w Regulaminie Sklepu.

Pliki do pobrania:

Koszyk
Scroll to Top